top of page

NL Borrel - Iedere 3e vrijdag van de maand

Fri, Sep 18

|

Texas T Tavern

De 3e vrijdag van de maand is het altijd NL Borrel tijd. Kom je ook naar Texas T Tavern op Brittmoore? Vanaf 5 uur smiddags kun je ons daar vinden. Geen ticket nodig - gewoon gezellig komen. RSVP als je komt is altijd leuk.

NL Borrel - Iedere 3e vrijdag van de maand
NL Borrel - Iedere 3e vrijdag van de maand

Time & Location

Sep 18, 2026, 5:00 PM – 9:00 PM CDT

Texas T Tavern, 1535 Brittmoore Rd, Houston, TX 77043, USA

About the event

Ben je nieuw in Houston, woon je er al heel lang of ben je toevallig op bezoek in Houston of omgeving? Maakt niet uit. Op de 3e vrijdag van de maand kun je gewoon naar de Texas T Tavern komen voor de vrijdagmiddagborrel. Blijkbaar een typisch Nederlandse traditie.

De locatie is relatief centraal en makkelijk te bereiken vanuit alle windstreken van Houston.

Een plek als in "Cheers". Je kunt ernaartoe en dan weet je gewoon dat er wel iemand is om mee te kletsen en wat te drinken. Niet te moeilijk; gewoon gezellig. Als je het leuk vindt, kun je iets meenemen als borrelhapje to share.

In januari is het de "Nieuwjaarsborrel" en zijn er traditioneel gezien oliebollen. Heb jij zin om te bakken?

In ieder geval, wellicht een keer tot op de NL Borrel!

Share this event

bottom of page